Week-ends


Kommentarer
Postat av: karin som saknar dig sjuuuukt mycket

fan, jag blir lika glad men samtidigt ledsen varje gång jag går in och kollar din blogg. jag älskar att du bara blir vackrare och vackrare för alla år som går men jag hatar att inte vara en del av det som verkar vara ett underbart liv du fått dig. när jag tänker tillbaka på att det var lite mer än 6 år sen jag träffade dig på första dagen på gymnasiet så får jag ett leende på läpparna för jag fick chansen att lära känna en av dom mest genuint snällaste personerna som finns på jorden. Tack Maja för all den kärleken du gav mig under åren som vi stod varandra nära. Jag längtar tills jag får krama om dig igen och känna din närhet.

Tack för Karin som fortfarande tycker att du är min bästa vän och som för alltid kommer älska dig mer och mer för den underbart vackra kvinnan som du är

Svar: Åh men finaste du!!! Vad himla glad och varm jag blev av att läsa detta, saknar dig och längtar tills vi ses ❤️
majanovajosefin

2016-08-31 @ 04:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback