well, this is embarrassing

Fick sluta lite tidigare igår vilket resulterade att jag hann ner på stan och träffa min vän David, som jag senast såg i slutet av sommaren typ. Sedan efter lite pretty little liars häng och en god middag med Alex hämtade Isak upp mig. Vi gjorde inget särskilt igår, tog det bara lugnt, kollade på en film och la oss i hyfsad tid.
 
Men har haft en riktigt skum natt, jag tror faktiskt helt ärligt att vi båda vaknat varje halvtimme, åtminstone varje timme, och pratat lite sen somnat om osv. Ändå har jag sovit så himla gott och känner mig helt utvilad. Eller ja, det tog ju emot något extremt att lämna sängen men det är smällar man får ta när jobbet kallar (lol). Mycket text nu och lite info, idag kommer jag nog inte få sluta tidigare. Ska hinna med en ridtur med Elin efter jobbet och sedan åka till Julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback