I love you

2013 var ett år med mycket ups and downs. Det har hänt mycket roliga saker men även mycket tråkiga. Känner att det känns skönt att börja på ett nytt år nu och se vad det har att erbjuda. Som alltid börjar jag med min ångest för framtiden, tiden går men livet står stilla, lite så känns det just nu. Och jag har inte den blekaste vad man ska göra heller. 

Men ska inte glömma allt det bra och fina 2013 haft. Som att jag av en ren slump egentligen träffade min fina pojke. Och att jag nu fått haft honom i över sju månader, tiden går så fruktansvärt snabbt. Så istället för att gnälla för framtiden stannar jag upp och glädjs av det jag har just nu. 

Min glädje 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Världens snyggaste par ju!

2014-01-02 @ 15:25:01
Postat av: Anonym

Huvudsaken är att du mår bra och är lycklig. Och du verkar verkligen hittat någon som gör detta åt dig, håll fast vid det <3

2014-01-02 @ 20:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback