everything that kills me makes me feel alive

Nu sätter helvetesveckan igång, idag jobbar jag 7-17 och har räknat ut att jag är uppskriven på nästan 60 timmar denna vecka så denna vecka har jag inget liv. Fick ett bra avslut på veckan iallafall, söndagar har gått och blivit något av en favoritdag för mig. Tror det är för att det är den enda "helgdagen" jag har, då jag oftast jobbar lördagar också. Jag och Isak åt god middag hemma hos mig, plankstek.
 
Sedan på kvällskvisten åkte vi tillbaka till stan, kollade lite film och sov sedan. Har verkligen sovit hur bra som helst inatt, vaknade till och med tio minuter innan klockan ringde, inte för att jag klev upp tidigare för det hehe. Trots min mördarvecka är jag ledig imorgon och jag längtar redan till sovmorgonen. Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback