Say something

Satt och kollade igenom min facebook lite och stötte på denna filmen. Jag dör varje gång jag ser den haha. Det kan vara den fulaste filmen som gjort men också roligaste. Det är nog ett av mina finaste minnen faktiskt. Jag hade varit i malmö med familjen, satt på tåget påväg hem lite halvless och när vi ska byta tåg i stockholm bestämmer jag mig för att stanna där med Marcus & Blom.
 
Ett av mina bästa beslut, vi hade en så sjukt rolig vecka tillsammans. Vi gjorde baywatch filmer, var ute och tränade varje morgon, höll på med en massa konstiga hyss, jag fick en spricka i knät efter en longboard olycka men framförallt hade vi så jävla roligt och jag mådde så bra. 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback