i hope that you remember me

Jag spenderar nog en hel del tid på att tänka på det förflutna. Kanske är det för att jag anser att mycket har hänt i mitt liv och det liv jag lever nu är ett helt nytt liv. Men det är väl så, olika perioder som kommer och går och framförallt hur mycket man ändras som person. Saknar den tiden i mitt liv då jag bodde i Malmö, varje dag. Det var en lycklig tid i mitt liv, framförallt spännande. Jag är lycklig nu med, men är en helt annan människa.
 
Drar till med två gamla bilder, bara för att liksom. 
 
Augusti 2009
 
Mars 2010

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är inte ensam Maja. Jag tänker tillbaka så det knakar. Hatar att åldras.. Fyfan. Saknar dig!

Svar: Jaaa... Saknar dig med Emelie!!
majanovajosefin

2014-02-19 @ 21:32:39
URL: http://annaemeliesjolund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback