händerna upp i luften

Godmorgon! Hade en myskväll hemma hos mig med Alexandra i tisdags, vi kikade på flera bra filmer och tog det lugnt bara. Igår åkte jag till Isak och spenderade kvällen med honom, sov dock förjävla dåligt inatt. Är inte ett dugg trött varken nu eller när vi klev upp men har vaknat tre hundra gånger tror jag och varit jättepigg.
 
När klockan ringde imorse flög jag upp direkt, det var värre med mannen min. Han är inte lika van att kliva upp den tiden, men får ju passa på att gratta honom till ett nytt jobb (och grattis till mig själv som inte längre behöver kliva upp själv jämt). Vi hann med en frukost tillsammans innan jag var tvungen att skynda mig till jobbet. Nu väntas tre långa jobbdagar innan jag får lite "helg".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback