This is me

Okej nu är jag super personlig, vilket jag alltid undviker att vara men ibland så.. Jag har alltid haft problem med vikten, eller problem är väl fel ord men det har suttit i mitt huvud sedan jag gick i åttan-nian då folk alltid skulle påpeka att man var benig osv. Senaste åren har jag gått upp och ner väldigt mycket men aldrig känt mig nöjd, jag har varit "normal" jag har varit pinnsmal osv men aldrig känt att nu är det bra.

Sedan april/maj detta året har jag gått upp 8kg, alltså väger jag 8kg mer än min normala vikt (var inte pinnsmal då) och vissa dagar har jag sån ångest så jag vill dö medans vissa dagar känner jag mig fin. Men något som jag faktiskt alltid känner nu är att jag mår förjävla bra trots mina extra kilon, har inte ont i magen lika ofta, har inte svimmat på månader, har världens matglädje (aldrig haft förut) osv. Så ibland kanske de inte är så fel att ha lite extra hull. Nu tänker jag visserligen börja träna när jag kommit hem igen för något jag inte mår bra av är att bara sitta still. Och jag skulle behöva byta lite fett mot muskler, men överlag mår jag faktiskt bra! Så nu vet ni det!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Söta Maja. Du är så himla fin och jag tycker du ser ut att må alldeles underbart bra. Fräsh och snygg!

PUSS!

Svar: Vad du är snäll gumman! Fina fina du, puss!
majanovajosefin

2013-10-14 @ 13:53:00
URL: http://annaemeliesjolund.blogg.se
Postat av: Anonym

Måste hålla med personen innan, du ser super snygg ut! Har läst din blogg i ett år iaf och sett att du varit väldigt smal, vilket du fortfarande är men nu har du bara blivit lite fylligare vilket bara passar dig! Lite mer bröst och rumpa, men de är ju bara positivt!!!! Skit snygg är du, kram!

Svar: Haha lite mer allt men ja! Gulligt skrivet, tack så mycket !!! Kramis
majanovajosefin

2013-10-14 @ 14:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback