live my life as its ment to be

Är så överväldigad och glad just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Stod framför spegeln i mitt rum och borstade håret när det plingade på dörren nere. Tänkte inte mer på det och det enda jag hörde var hundarna som skällde som galningar.. Sedan hör jag någon komma uppför trappan så jag sneglar mot min dörr och när Maja Härnqvists ansikte dyker upp i dörröppningen står jag bara och glor som en idiot. Jag kunde verkligen inte koppla att en av mina bästa vänner sedan vi var 10 år, men som bor i Ulricehamn/Göteborg, STÅR I MITT RUM.
 
Jag grät och kramades och grät lite mer och skrattade. Det var längesen jag blev såhär glad. Vilken överraskning. Hon skulle hit med Agnes och sälja lite studentmössor på Wargen imorgon för ABC, så alla 95or ser till att vara snälla med dessa fina tjejor! Åååh vad glad jag är hehe, vi har planerat in middag och häng imorgon när dom är klara på skolan iallafall. Nu ska jag gå och möta Isak, höres!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback